خبرگزاری کار ایران

نخستین مرکز نوآوری اجتماعی کمیته امداد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۹۸

با حضور قائم‌مقام کمیته امداد، نخستین مرکز نوآوری اجتماعی کمیته امداد در استان همدان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مرکز نوآوری اجتماعی کمیته امداد با حضور قائم‌مقام این نهاد، مدیرکل کمیته امداد استان همدان و حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس، افتتاح شد.

قائم‌مقام کمیته امداد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مقابله با فقر و توانمندسازی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد است، گفت: مهم‌ترین ابزار کمیته امداد در خودکفایی مددجویان، توانمندسازی و ایجاد شغل از طریق مشاغل نوین و دانش‌بنیان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال توسعه شغل‌های با درآمد پایدار برای مددجویان است، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد شغل‌هایی که اساس فناورانه و دانش‌بنیان دارند، هم پایدارتر بوده و هم به درآمدهای مکفی منجر می‌شود.

صمصامی با اشاره به افتتاح نخستین مرکز نوآوری اجتماعی کشور در همدان خاطرنشان کرد: هدف ار راه‌اندازی این مرکز، تشویق فعالیت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌هایی با ایده‌های جدید و ثبت و تجاری‌سازی این ایده‌ها تا رسیدن به درآمدهای پایدار است.

قائم‌مقام کمیته امداد با تأکید بر اینکه در آینده مراکز نوآوری در دیگر استان‌های کشور نیز گسترش می‌یابد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد دانش‌بنیان شدن فعالیت‌هاست زیرا مبارزه با فقر نیازمند استفاده از تمام فرآیندها و رویکردهای علمی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، صمصامی با تاکید بر اینکه استفاده از فعالیت‌های سنتی برای ایجاد اشتغال پایدار دیگر پاسخگوی نیازهای کشور نیست، افزود: تاکنون چندین ایده در مرکز مورد پذیرش قرار گرفته که امیدواریم فرآیند ثبت و حمایت از ایده‌ها، به سرعت عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز