خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها مطرح کرد

سامانه مشعل؛ راه ارتباطی سریع خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۸۲

رئیس سازمان زندان‌ها در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان، روز گذشته پس از دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت، از زندان مرکزی بندرعباس بازدید و با مدجویان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حاج محمدی در خصوص نحوه ارتباط سریع با مسئولین سازمان اظهار کرد: سامانه مشعل، خط ارتباطی سریع و ساده برای خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان‌ها است.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دل نوشته‌های یک زندانی افزود: در بند مادران زندان زنان روی دیوار نوشته‌بود ای کاش به عقب بر می گشتیم، می شود؟ خیر. ولی می شود با سرعت بالا خود را به مقصد رساند و عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.مثل شهید یدالله ندرلو که قبل و بعد انقلاب زندان بود ولی به اشتباهش پی برد و در ندامتگاه نادم و سپس در دوران دفاع مقدس شهید شد.

عضو شورای عالی قوه قضائیه تصریح کرد: زندان آثار منفی بر خانواده‌های زندانیان دارد و تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای بازگشت سریعتر شما به آغوش خانواده، حمایت‌های لازم را از خانواده‌ها توسعه دهیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مشعل بان راه صحیح را به شما نشان می دهیم ولی این شما هستید که باید انتخاب کنید، بهترین زندانبان کسی است که بتواند راه صحیح را نشان دهد ولی نمی‌تواند شما را مجبور به انتخاب نماید.

در این دیدار که حدود پنج ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان زندان‌ها از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفته و دستوراتی را صادر کرد.

وی همچنین در دیدارهای جداگانه پای درد و دل زندانبانان نشست و برای رفع مشکلات مطرح شده و موضوعات این زندان، دستور بررسی دقیق در ستاد سازمان را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز