خبرگزاری کار ایران

سردار رضایی در بازدید از پلیس فتا عنوان کرد:

افزایش جرایم نوظهور در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۷۹

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پلیس فتای ناجا گفت: امروزه نقش پلیس فتا در تولید امنیت در فضای مجازی برای کاربران و آحاد جامعه نقش بسیار حیاتی، پررنگ و تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور و بازدید از پلیس فتا ناجا، اظهارکرد: جرایم نوظهور در فضای مجازی روز به روز در حال افزایش است و تامین امنیت در فضای مجازی، افزایش آگاهی و دانش سایبری کاربران از مخاطرات، آسیب های این فضا و مقابله با مجرمان حوزه سایبری از اولویت های پلیس فتا و نیروی انتظامی می باشد.

وی افزود: امروزه نقش پلیس فتا در تولید امنیت در فضای مجازی برای کاربران و آحاد جامعه نقش بسیار حیاتی، پررنگ و تأثیرگذار است و بحمدالله با تلاش همکاران خدوم و پرتلاش در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا، گام های بسیار مهم و تاثیرگذاری در این حوزه برداشته شده است و باید با تلاش های مجدانه و رصدهای شبانه روزی ضمن پایش و تولید امنیت فضای سایبری، احساس ناامنی و ترس در وجود مجرمان ایجاد شود.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس فتا می بایست از تمام ظرفیت های خود در این مسیر دشوار استفاده کند و اطمینان دارم این توانایی در این پلیس وجود دارد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، این مقام  ارشد انتظامی در پایان با تاکید مجدد بر انجام آگاه رسانی، اطلاع رسانی و اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، سهم این دو حوزه را در کاهش جرایم سایبری، مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز