خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان کشور/محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۹۱۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز هستند.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تصریح کرد: تردد روان در محورهای چالوس ، فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور هراز و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است، ادامه داد: محورهای چالوس ، فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، فارس، مرکزی، همدان، یزد، گیلان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز