خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اقدامات پیشگیرانه شهرداری برای مقابله با کرونا در گرمخانه‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۳۸

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهردای تهران درخصوص اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا از ضدعفونی کردن روزانه و الزامی شدن استفاده از دستکش و ماسک برای مددکارها در هنگام کار خبر داد.

سید مالک حسینی(سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهردای تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص اقدامات پیشگیرانه در گرمخانه‌های شهر تهران برای مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه تا الان موردی گزارش نشده است و ما از سه هفته پیش براساس ابلاغ‌های صورت گرفته به تمام مراکز اعلام و اقداماتی را که وزارت بهداشت مشخص کرده بود اعمال کردیم.

او ادامه داد: فردا نیز جلسه اضطراری تشکیل خواهد شد تا بررسی‌ها و کارهایی که لازم است انجام شود. اکنون اقداماتی که انجام شده است با توجه به حضور مددکاران و مددجویان در گرمخانه‌ها، آموزش‌های لازم صورت گرفته است. همچنین ذخیره لازم برای مواد بهداشتی مانند دستکش و ماسک هم صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: براساس ابلاغیه حتما باید به صورت روزانه ضدعفونی کامل در گرمخانه‌ها انجام شود و استفاده از دستکش و ماسک نیز در هنگام کار برای مددکارها الزامی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز