خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح اقدامات اورژانس تهران برای مقابله با ورود ویروس کرونا/ کمبود لباس و تجهیزات نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۳۰

رییس اورژانس تهران اقدامات این سازمان را در خصوص ورود احتمالی ویروس کرونا به تهران اعلام کرد.

«پیمان صابریان» رییس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات اورژانس برای جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا در تهران با توجه به اعلام دو مورد تایید شده مبتلا به ویروس کرونا در استان قم گفت: اورژانس تهران از مدت‌ها قبل آمادگی لازم را در خصوص شیوع احتمالی ویروس کرونا کسب کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس تهران و اپراتورهای ما آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده‌اند. همچنین از نظر تریاژ و گرفتن شرح حال مناسب بیمار، آموزش‌های لازم به نیروهای اورژانس داده شده است.

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: از نظر لباس و تجهیزات لازم در این زمینه کمبود نداریم و به مقدار مناسب تهیه شده و در انبار نگهداری می‌شود و در مجموع مشکلی در این زمینه نیست.

صابریان تاکید کرد: مهمترین موضوع این است که افراد به موارد بهداشتی و بهداشت فردی حتما توجه لازم را داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی درباره گشت‌های اورژانس تهران گفت: تعداد آمبولانس‌های ما کافی است و اگر مشکلی ایجاد شود می‌توانیم به طور کامل همه موارد را پوشش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز