خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۱۶

مدیریت بحران استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در استان را اعلام کرد.

«منصور درجاتی» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات استان تهران درباره گسترش شیوع احتمالی کرونا در استان تهران گفت: از 11 بهمن ماه سال جاری که این موضوع کمی ایجاد نگرانی کرده بود، ما تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به فرمانداری‌ها اعلام کرده‌ایم تا جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی بحران را تشکیل دهند و همچنین در شهرهای تابعه و هم بخش‌ها و دهیاری‌ها جلسه ستاد بحران را تشکیل شود و در این جلسات محوریت باید پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه وزارت بهداشت از این اقدام مدیریت بحران استان تهران در خصوص پیشگیری تقدیر کرده است، تصریح کرد: به واحدهای بهداشت سه دانشگاه علوم پزشکی، تهران و ایران و همچنین هلال احمر و اورژانس تهران دستور آماده‌باش داده‌ایم. البته در خصوص انتخابات نیز این دستگاه‌ها آماده‌باش هستند و در نتیجه نگاه پیشگیری و مقابله بالاست.

درجاتی در واکنش به خبر ابتلاء دو نفر به ویروس کرونا در استان قم گفت: با توجه به این اتفاق قطعا دوباره اعلام آماده‌باش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز