خبرگزاری کار ایران

تشدید بازرسی بر مبادی ورودی از فرودگاه‌ها و گمرکات

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۲۴

سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی از توسعه و استمرار نظارت و بازرسی برمبادی ورودی ازجمله فرودگاه‌ها و گمرکات توسط گروهای نظارتی تخصصی خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مودت همایی» سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: براساس گزارشات دریافتی از سوی مردم مبنی بر ورود بار همراه مسافر در پی برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی در کشور چین و همچنین طبق تفویض امور نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بازرسی شبانه روزی طی ۹ روز متوالی توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) صورت گرفت.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته ۲۰۰ گیلوگرم اقلام دندانپزشکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که از طریق خطوط هوایی کشور به صورت مسافری و درقالب چمدان و کیف دستی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شده بود، جمع آوری و پس از طی روال قانونی، پرونده به مراجع ذیربط ارجاع شد.

همایی تاکید کرد: توسعه و استمرار نظارت و بازرسی برمبادی ورودی از جمله فرودگاه‌ها و گمرکات توسط گروهای نظارتی تخصصی در دستور کار برنامه کاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز