خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

آخرین آمار جانباختگان حادثه متروپل/تصمیم‌گیری درباره تخریب ساختمان به یک هیات محول شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۲۵

فرماندار ویژه آبادان از افزایش جانباختگان حادثه متروپل به ۳۱ نفر خبر داد و گفت: درباره تخریب نیز یک هیات که از سه گروه تشکیل شده، پس از بررسی‌های لازم تصمیم‌گیری خواهند کرد.

احسان عباسپور، فرمانده ویژه آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار جانباختگان حادثه متروپل در آبادان گفت: براساس آخرین اطلاعات تا این لحظه، تعداد جانباختگان حادثه متروپل تاکنون به ۳۱ نفر رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد مفقودی از سوی خانواده‌ها اعلام شده است، ادامه داد: آمار دقیقی نمی‌توانیم در این خصوص ارائه دهیم. ما فراخوانی در این باره اعلام کردیم و از سوی خانواده‌ها ۳۸ نفر به ما اعلام شد البته ما در خصوص صحت آن اطلاعی نداریم.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: از این ۳۸ نفر که به عنوان مفقود اعلام شده است، ۳۱ نفر نیز تاکنون شناسایی شده‌اند و از این آمار ۷ نفر باقی می‌ماند. این اطلاعات قطعی نیست و براساس اظهارنظر غیررسمی افراد است و ما پس از اعلام این اظهارنظرها باید راستی‌آزمایی انجام دهیم.

عباسپور در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دادستانی باید در خصوص تخریب ساختمان تصمیم‌گیری کند، گفت: یک هیئت که از سه گروه مختلف تشکیل شده است در خصوص این موضوع پس از بررسی‌های لازم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز