خبرگزاری کار ایران

مدیران بنیاد همواره در بین ایثارگران حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۹۶

​معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف هستند که در جمع ایثارگران حاضر باشند و دلسوزانه خدمت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع ایثارگران دهکده نشاط ولیعصر (عج) با اشاره به دوران حضور خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش از ادغام بنیاد جانبازان با بنیاد شهید، مسئولیتی را در بنیاد جانبازان بر عهده داشتم و در آن زمان زبان مشترکی بین مسئولان و جانبازان وجود داشت اما وقتی در دوران اخیر به بنیاد شهید و امور ایثارگران آمدم متوجه شدم که فرهنگ‌سازی درستی در این زمینه انجام نشده است، البته روسای سابق بنیاد تلاش‌های خوبی در این مسیر انجام داده بودند. 

وی افزود: تشکل‌های ایثارگری و معتمدین معین در مقاطع مختلف واسطه جامعه ایثارگری با مسئولان بودند اما این نقش کافی نبوده است. این اقدامات و فرایندها باید به صورت خودجوش توسط جامعه ایثارگری شکل بگیرد. البته خانواده‌های معزز ایثارگری نیز باید دقت لازم را در انتخاب افراد و نمایندگان خود داشته باشند. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کسی که قصد نمایندگی برای ایثارگران را دارد باید به خاطر جامعه ایثارگری از منافع خود بگذرد افزود: همه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف هستند که در جمع ایثارگران حاضر باشند و دلسوزانه خدمت کنند البته ارتباط با جامعه بسیار گسترده ایثارگری کار دشواری است. 

معاون رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به اصلاحات بنیادین در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران داریم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بخشی از دارایی‌های متعلق به خانواده‌های ایثارگران تحت عنوان سهام در دست عده‌ای دیگر بوده است و قصد داریم در یک بازه زمانی مشخص این دارایی‌ها به خانواده ایثارگران باز گردد. 

گفتنی است ایثارگران حاضر در این همایش نیز پیش از سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به انجام برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین تماشای فیلم «موقعیت مهدی» پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز