خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس تهران:

از اولیا عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۸۸

در پی اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس وزیر آموزش و پرورش به دلیل سرگردانی ناشی از تعطیلی دیرهنگام مدارس از سوی استانداری از اولیای دانش‌آموزان تهرانی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف نوری امروز در جمع خبرنگاران، در نشست تخصصی تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره غافلگیری دانش‌آموزان و والدین در استان تهران نسبت به تصمیم استانداری مبنی بر اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس توضیح داد: من به دوستان می‌گویم که تعطیلی مدارس باید پیش از راهی شدن دانش‌آموزان به مدارس و سرویس‌ها اعلام شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز اختلالی پیش آمد و اولیا سرگردان شدند که گویا استانداری تهران این تصمیم را اخذ کرده بود.

نوری در واکنش به اتفاق پیش آمده گفت: من از اولیا عذرخواهی می‌کنم.

نوری در ادامه درباره ارتباط و برنامه های آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: آموزش و پرورش به دلیل بستر گسترده و موثری که دارد همواره ارتباط تنگاتنگی به منظور ترویج فرهنگ پیشگیری در جامعه با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته است. خوشبختانه ما نسبت به سرانه های دنیا وضعیت بهتری داریم اما به دلیل اینکه گسترش مواد در بین جوانان سریعتر انتشار می یابد باید مراقبت بیشتری کنیم.

نوری افزود: ما در قالب طرح‌های مختلف اقدامایت داریم تا بتوانیم از طریق روش‌های غیرمستقیم دانش‌آموزان را به‌گونه‌ای جذب کنیم که رسالت دانش آموزی خود را در راستای تربیت پیگیری کنند.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به این سوال که برای سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی خاصی وجود دارد یا خیر توضیح داد: تا جایی که ستاد مقابله با کرونا اجازه داده ما کارمان را انجام دادیم. در حال حاضر هم که آموزش حضوری از سرگرفته شروع شده و ادامه خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز