خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۴۷

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فررسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند.»

عید سعید فطر؛ عید بزرگ عبودیت، بندگی و تهذیب نفس و پایان ضیافت الهی، روز پاداش و مزد مؤمنان روزه‌دار حقیقی و شب زنده داران بیدار دل و عید آسودگی از آتش غفلت است.

عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند و انسان از آتش غفلت و رنجش هوای نفسانی و خواهش‌های شیطانی رهایی پیدا می‌کند و به فطرت پاک خود باز می‌گردد.

خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوا برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی‌منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و سعادت و سرافرازی برای همه عزیزان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان جهان و مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی به ویژه همکارانم در سازمان تعزیرات حکومتی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز