خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

جاده چالوس به سمت شمال یکطرفه شد/ بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۴۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه شده، از بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی، زنجان، همدان، قزوین، تهران، سمنان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه جاده چالوس به سمت شمال یک طرفه شده، ادامه داد:  ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس (شهرستانک تا نساء، گچسر تا سه راهی دیزین، تونل کندوان، پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزارچم)، در آزادراه تهران-شمال (تونل شماره ۱۴ تا سه راهی شهرستانک) - و همچنین آزادراه تهران قم سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین (مهرویلا و پل حصارک)  و همچنین آزادراه قزوین-رشت (منجیل تا رودبار) - نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک در محور جنوب به شمال محور هراز (گالری امام زاده هاشم، پلور تاآب اسک و بایجان) -سنگین است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولا  ترافیک سنگین تری نسبت به سایر جادهها دارد و هموطنان جهت زودتر رسیدن به مقصد توصیه می گردد از جاده های هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگی در جادهها با توجه به افزایش تردد و ترافیک، نیازمند صبر و حوصله و احترام به حقوق سایر رانندگان است. امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب با رعایت احتیاط سفر بی حادثه ای را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز