خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

با کاهش آمار بیماران کرونایی در حال بستن بخش‌های کرونا هستیم/ برای قضاوت درباره زمان آغاز پیک هفتم کرونا زود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۲۳

رئیس بیمارستان سینا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه با کم شدن تعداد بیماران کرونایی در حال بستن بخش‌های کرونا هستیم، گفت: هنوز برای قضاوت درباره زمان آغاز پیک هفتم کرونا زود است.

«محمد طالب‌پور» رئیس بیمارستان سینا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به کم شدن تعداد مراجعات کرونایی به بیمارستان سینا گفت: در آمارکلی مراجعات کرونایی به بیمارستان افزایشی رخ نداده است و تعداد بیماران کرونایی ما در چند روز گذشته در حال کاهش بوده است.

وی ادامه داد: با رصد دقیق میزان مراجعات سرپایی و بستری بیمارستان، آمار کلی تعداد بیماران ما بعد از تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به اوج خود نرسیده است. آمار جزیی بیمارستان مربوط به بیماران خاص می‌شود که به طور مثال در آمار مراجعه کنندگان اورژانس دو شب گذشته بیمارستان تفاوتی رخ نداده است و ما فقط دو بیمارخاص داشتیم که نیاز به آی‌سی‌یو داشتند.

رییس بیمارستان سینا اضافه کرد: آمار کلی بیمارستان به این شرح است که تعداد کل تخت‌های ما ۴۵۰ تخت است درحالیکه تعداد کل بیماران بستری ما ۳۶۶ نفر است. در بخش ریه هم تعداد بیماران ما افزایشی نداشته است و مطابق همان روال عادی قبل است.

رئیس بیمارستان سینا با تاکید بر اینکه در دو شب گذشته آمار کرونای ما تقریبا در حد صفر بوده است، اظهار داشت: در دو شب گذشته هیچگونه مراجعه‌ای از بیماران کرونایی نداشته‌ایم در حالیکه در دوران اوج کرونا هر روز تعداد ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر مراجعه‌کننده داشتیم. در حال حاضر ما در کل تعداد ۱۵ مریض کووید-۱۹ بستری داریم که در مقایسه با اوج پیک پنجم و ششم که به ترتیب ۲۴۰ و ۸۰ بیمار بستری داشتیم، آمار بسیار کمتری است.

طالب‌پور در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ما افزایشی در روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌مان ندیده‌ایم درنتیجه هنوز برای قضاوت درباره زمان آغاز پیک هفتم کرونا زود است زیرا ما نشانه‌های روشن و مشخصی از این مسئله تا به حال ندیده‌ایم و با کاهش تعداد بیماران کرونایی، به جز بخش اورژانس در حال بستن سایر بخش‌های کرونا هستیم بنابراین باتوجه به شرایط باثبات فعلی، نمی‌توان گفت چه زمان باید منتظر آغاز پیک بعدی کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز