خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور بر آمادگی نیروهای پلیس در مناطق برفی و سیل زده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۷۹

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستور ویژه ای در خصوص آمادگی نیروها و استفاده از ظرفیت و امکانات انتظامی کشور در راستای امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان عزیز در مناطق برفی و سیل زده صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسین اشتری" با توجه به شرایط جوی اخیر که در برخی از مناطق، مردم عزیز با سیل و در برخی مناطق با برف و کولاک و یخبندان شدید دست به گریبان هستند، دستور ویژه ای صادر کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر بسیج تمام امکانات و ظرفیت های انتظامی بیان داشت: همه نیروها در آمادگی صددرصدی بوده و بایستی در امدادرسانی به مردم عزیز سیل زده جنوب و گرفتار برف و کولاک در غرب و شمال کشور پیشگام باشند و با پیش بینی های لازم  در خصوص اسکان این عزیزان و همچنین فراهم آوردن امکانات اولیه به ویژه آب و غذا و امدادرسانی به حادثه دیدگان از تمام توان و همیت خود استفاده کنند و مثل همیشه در کنار مردم باشند تا شرایط جوی آرام و هموطنان عزیز به زندگی روزمره خود بازگردند.

وی طی تماس تلفنی با فرماندهان استان های درگیر سیل و برف، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت این استان ها، دستورات ویژه برای تامین امنیت مردم در جاده ها، شهرها و روستاها و استفاده حداکثری از تمام امکانات به مردم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز