خبرگزاری کار ایران

همبستگی با فلسطین از قبل از انقلاب وجود داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۳۱

رئیس شورای شهر تهران گفت: همبستگی ملت، دولت و مردم با مردم فلسطین یک همبستگی استراتژیک قدیمی و ریشه دار است و سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب این همبستگی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه بیست و هفتم شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: هفتم آذر روز نیروی دریایی است و در چنین روزی نیروی دریایی صدام در خلیج فارس منهدم شد. این روز را به ارتش جمهوری اسلامی و پرسنل نیروی دریایی تبریک می‌گوییم.

او ادامه داد: انشالله نیروی دریایی توانمند ما همیشه این قدرت را برای خود حفظ کند.

چمران با اشاره به هشتم آذر ماه روز همبستگی با مردم فلسطین گفت: فردا نیز روز همبستگی با مردم فلسطین است. همبستگی ملت، دولت و مردم با مردم فلسطین یک همبستگی استراتژیک قدیمی و ریشه دار است و سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب این همبستگی وجود داشت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مردم ما در سال‌هایی که اسرائیل شکل گرفت آماده بودند که بروند در حمایت از فلسطین و جنگ در کنار فلسطینی‌ها باشند اما سلطنت آن زمان مخالف این موارد بود. اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام موضع گیری بسیار صریح و شجاعانه‌ای در این زمینه داشته است که سبب شد جایگاه ایران و فلسطین بسیار نزدیک‌تر شود. ما نیز همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام می‌کنیم و امیدواریم هرچه سریعتر به پیروزی نهایی دست یابند و به سرزمین اصلی خود بازگردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز