خبرگزاری کار ایران

کشف زمین‌خواری به ارزش ۱۶۷۳ میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۲۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف زمین خواری ۱۸ هکتاری به ارزش ۱۶۷۳ میلیارد ریال طی هفته جاری در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش هایی از ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، مبنی بر تصرف اراضی ملی و دولتی در برخی از استان های کشور، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های میدانی و تطبیق اسناد مشخص شد، افرادی با شیوه ‌و شگرد تسطیح، شخم زنی و کشاورزی، سنگ چینی و دیوار کشی و جعل اسناد به قصد اثبات مالکیت اقدام به تصرف غیر شرعی و غیر قانونی مقدار ۱۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی جهت تغیر کاربری در کشور کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در ادامه چهار نفر متهم شناسایی و دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و درادامه احکام خلع ید اراضی مذکور و تخریب ساخت و ساز غیر مجاز صادر و احکام اجراء شد.

سردار مقیمی اضافه کرد: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۱۶۷۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در خاتمه از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز