خبرگزاری کار ایران

بارش باران و کاهش دما در ۷ استان از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۸۲

با تقویت و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، روزهای جمعه و شنبه بارش باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و به تدریج خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امروز در پاره‌ای نقاط گیلان و مازندران بارش پراکنده انتظار خواهیم داشت. همچنین در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور سرعت باد افزایش خواهد یافت. در سایر نقاط کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نمی‌شود.

با تقویت و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، روزهای جمعه و شنبه بارش باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و به تدریج خراسان شمالی پیش بینی می‌شود و طی همین مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

یکشنبه بارش پراکنده در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رشت با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد طی امروز و اردبیل با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد طی فردا خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز