خبرگزاری کار ایران

نهایی شدن سند ارتقای وضعیت زنان با بیش از ۶۰ طرح و برنامه در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۸۳

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران از نهایی شدن سند ارتقا وضعیت زنان با بیش از ۶۰ طرح و برنامه در استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ثریا شارقی با اشاره به این خبر اظهار داشت: سال گذشته سند ارتقا وضعیت زنان استان تهران در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد و به عنوان اولین اقدام در راستای اجرای ماده ۱۰۱ قانون اساسی با برش استانی انجام شد.

وی ادامه داد: دفتر امور زنان استانداری تهران برنامه ها و طرح های پیشنهادی کلیه ادارات و سازمان ها و دستگاهای اجرایی را در راستای اجرای سند جمع اوری و جمع بندی و در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح کرده است و پس از بحث و بررسی، اجرای بیش از ۶۰ طرح و تخصیص اعتبار سیصد میلیارد ریال به تصویب رسید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران عنوان کرد: این مصوبه شاید راه گشای همه مشکلات زنان نباشد اما قطعا گوشه ای از معضلات اجتماعی و معیشتی را حل خواهد کرد. تصویب سند و به دنبال ان تصویب برنامه و اعتبار مربوطه، گام بزرگی ست که برای نخستین بار در حوزه عدالت جنسیتی تحقق پذیرفته. امیدواریم مدیران ادارات و سازمان ها و دستگاهای اجرایی با جدیت هرچه تمام تر اعتبار مربوط به برنامه ها یی که پیشنهاد داده اند را از سازمان برنامه و بودجه پیگیری نمایند و وارد فاز اجرایی برنامه ها شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز