خبرگزاری کار ایران

تزریق ۹۰ هزار دز واکسن به پرسنل حوزه حمل و نقل تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۳۶

معاون شهردار تهران از تزریق ۹۰ هزار دز واکسن به پرسنل حمل و نقل شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مناف هاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان بازدید صبح امروز فرمانده عملیاتی مبارزه با کرونای کلانشهر تهران از مرکز واکسیناسیون شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: در 50 روز گذشته که از فعال شدن 7 مرکز تجمیعی واکسیناسیون می گذرد، نزدیک به 90 هزار دز، همه رانندگان تاکسی، اتوبوس، مترو، همکاران پشتیبانی و ... تزریق شده است. 

او ادامه داد: برای رانندگان سه بار فراخوان فرستاده شده است و شرایط برای همه فراهم بوده است. حتی پیمانکارانی که به شکل جمعی در تونل ها مشغول کار هستند نیز واکسن دریافت کردند و عملا در حوزه حمل ونقل عمومی شهرداری تهران همه حوزه ها واکسن را دریافت کردند و الان منتظر هستیم تا به ما اعلام کنند و خانواده های این عزیزان نیز واکسن دریافت کننند. 

معاون شهردار تهران گفت: حوزه های مختلف شهرداری از جمله ستاد بحران، خدمات شهری و شهر سالم فعال شده اند و دیروز طی نامه ای به شهردار تهران اعلام کردیم که 7 مرکز دیگر را می توانیم با نظر وزارت بهداشت برای واکسیناسیون تجهیز و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

هاشمی افزود: در حوزه حمل و نقل اقدامات خوبی آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته شده است.برای خرید 200 دستگاه اتوبوس تامین اعتبار شده است و 300 دستگاه اتوبوس فرسوده نیز در حال بازسازی است و به ناوگان اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز