خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر تهران:

باید شاهد مشارکت همه مردم در اداره کشور باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۵۶

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: آیت‌الله طالقانی سمبل شوراها بودند و از روزهای اول پیروزی انقلاب موضوع شوراها را در تمام جلسات مطرح کردند و معتقد بودند شوراها یعنی مشارکت گسترده مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین جلسه شورای شهر ششم، در غیاب چمران و به ریاست پرویز سروری آغاز شد. 

سروری در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک پیروزی قهرمانان پارالمپیک کشور گفت: ۱۷شهریور یادآور روز بزرگی در تاریخ کشور ما است. حضور میلیونی مسالمت‌آمیز مردم در میدان ژاله وقت و برخورد خشن و دژخیمانه‌ای که با حضور مردم صورت گرفت و آن‌ها را به خاک و خون کشیدند. 

او افزود: آن روز در کنار آن جنایت‌ها زیبایی‌های زیادی هم دیده شد. وقتی بانوان گرامی متوجه شدند احتمال تیراندازی وجود دارد خود را به جلوی صف‌ها کشیدند و اولین شهدای ما زنان قهرمانی بودند که برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی به خون تپیدند و همیشه باید این صحنه‌ها را مقابل چشمان خود داشته باشیم که چه خون‌هایی برای پاسداشت این ارزش‌ها ریخته شده است. 

سروری در ادامه به روز ارتحال حضرت آیت الله طالقانی ابوذر زمان اشاره کرد و گفت: ایشان سمبل شوراها بودند و از روزهای اول پیروزی انقلاب موضوع شوراها را در تمام جلسات مطرح کردند و معتقد بودند شوراها یعنی مشارکت گسترده مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی. 

نائب رئیس شورای شهر ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم در تحقق آن اهدافی که آن عزیز در سر می‌پرواند و به دنبال این بود که اداره کشور با مشارکت همه مردم شکل گیرد موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز