خبرگزاری کار ایران

بازدید سلیمانی از منطقه ۱۵/ خدمت‌رسانی در جنوب شهر شتاب بیشتری می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۲۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۵ به بازدید از محله‌های اتابک و مینابی رفت و ضمن زیارت امام زاده سیده ملک خاتون از بافت فرسوده دیدن کرد.

به گزارش ایلنا،‌ نرجس سلیمانی در این بازدید ضمن ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در محوطه سیده ملک خاتون به تسریع بر روند احیای بافت فرسوده شهر تهران تاکید کرد و گفت: احیای بافت فرسوده بخصوص در محله‌های قدیمی و اصیل در برنامه این دوره شورا قرار دارد تا روح جدیدی به کالبد آن دمیده شود. 

او با اعلام اینکه روند خدمت‌رسانی در جنوب شهر شتاب بیشتری به خود می‌گیرد، ادامه داد: فاصله شمال و جنوب تهران را با توجه بیشتر مدیریت شهری و حضور موثر کاهش خواهیم داد. 

سلیمانی در ادامه از مرکز اشتغال و کارآفرینی محله رضویه نیز بازدید و بر نگاه ویژه این دوره شورای شهر به زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و نبود زیر ساخت‌های مناسب برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار، برنامه‌ای برای توسعه مراکز کارآفرینی و اشتغال زنان نیاز است تا به این گروه توجه ویژه شود. 

عضو شورای شهر تهران همچنین از گرمخانه خاوران با دعوت مردم و پیگیری شورایاری محله رضویه برای حل مشکل آنان بازدید کرد. 

مرکز خودرویی واکسیناسیون بوستان آزادگان آخرین بازدید سلیمانی از منطقه ۱۵ بود که در آن عضو شورای شهر تهران از شهرداری منطقه و مرکز بهداشت جنوب تهران که در راه اندازی این مرکز تلاش کردند و نیز پرسنل زحمتکش آن قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز