خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران انجام شد؛

​توزیع رایگان اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری برای مبتلایان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۳۶

هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع رایگان ۲۴ عدد اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری کانتینری و ثابت طی دو روز گذشته برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر با توجه به پیک پنجم کرونا و شیوع سویه دلتا بسیاری از هموطنان درگیر ویروس کرونا، در روند درمان خود نیازمند دستگاه‌های اکسیژن ساز هستند. لذا تامین این دستگاه ها بسیار ضروری و حائز اهمیت محسوب می شود بنابراین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، طی دو روز اخیر یعنی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰  با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و اعلام مراکز درمانی در زمینه کمبود دستگاه‌های اکسیژن ساز،  اقدام به توزیع رایگان ۲۴ عدد دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و ثابت کرده که از این تعداد ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و به عبارتی قابل حمل و ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز ثابت هستند.

دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستانی ظرفیت بالایی دارند و برای کار شبانه روزی و پیوسته در درمان بیماران در نظر گرفته شده‌اند.

همچنین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از ابتدای سال جاری تعداد ٣٠ دستگاه اکسیژن ساز ثابت،  ٩۴ دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و تعداد ٢۵ دستگاه مخزن اکسیژن برای مراکز درمانی سراسر کشور بر اساس نیاز سنجی و حواله توزیع معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت رایگان توزیع کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، کماکان توزیع دستگاه‌های اکسیژن ساز ادامه خواهد داشت و طی روزهای آینده‌ نیز با قدرت بیشتری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز