خبرگزاری کار ایران

فراخوان ارسال مقالات به مجله رشد «آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۲۵

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، فراخوان ارسال مقالات به نشریه «رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش» را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا،  سردبیر فصلنامه رشد آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش با اعلام این خبر گفت: این مجله با مشارکت اندیشمندان پربارتر شده و غنا می‌یابد. بر این اساس از هنرآموزان، استادکاران، مدیران و کارشناسان علاقه‌مند به حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دعوت می‌شود تا تجربه‌های زیسته و کاربردی خود را در قالب مقاله، تجربه، یادداشت کوتاه، خاطره، قصه و داستان، طنز، حکایت، عکس، اینفوگرافیک، فیلم، پادکست و…به دفتر مجله ارسال کنند.

تحول در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ بیانیه گام دوم انقلاب، نقش هنرآموزان و هنرستان‌ها؛ آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی؛ راهنمایی و هدایت شغلی و تحصیلی؛ فرایند برنامه‌ریزی درسی آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ آموزش شایستگی‌های غیر فنی؛ نظام صلاحیت حرفه‌ای و مراکز ملی سنجش؛ مشارکت ذی‌نفعان در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ آموزش سبز در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ تربیت و صلاحیت‌های حرفه‌ای مربی و هنرآموز در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ فناوری ارتباطات و اطلاعات در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ استانداردهای فضا و تجهیزات در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ سیاست‌گذاری در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ طراحی و تهیه بسته آموزشی در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ تضمین کیفیت در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ ارتقاء جایگاه و منزلت آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ تأمین منابع مالی در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ فلسفه آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ آموزش نوآوری و کارآفرینی و مطالعه تطبیقی در آموزش و تربیت فنی‌وحرفه‌ای؛ محورهای ارسال مقاله به این نشریه است.

شایان‌ذکر است قالب‌های نوشتاری حداکثر ۱۰۰۰ کلمه باشد و مطالب ارسالی در قالب ورد (word) آماده و از طریق ایمیل به نشانی faniherfeievakarodanesh@roshdmag. ir فرستاده شود و مشخصات نویسنده (نام، سمت، شهر، شماره تماس) ذکر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹-۸۸۸۴۳۲۵۱-۰۲۱ داخلی: ۲۸۶ تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز