خبرگزاری کار ایران

آزارگر کودک‌ِ طرفدار تیم استقلال دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۲۰

عملیات ۳ ساعته پلیس منجر به دستگیری متهم اصلی پرونده آزار کودکی شد طرفدار تیم فوتبال استقلال است.

به گزارش ایلنا، یک کلیپ کودک آزاری روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر و در آن از کودکی ۱۲ ساله که طرفدار تیم استقلال بوده، خواسته به تیم مورد علاقه اش توهین کند.

در پی انتشار این کلیپ که جریحه دار شدن افکار عمومی را در پی داشت دستورات لازم برای بررسی موضوع آغاز و کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی های اولیه نشان می داد، کلیپ مذکور در یکی از روستاهای اطراف شهرستان "داورزن" تهیه شده و با اقدام های اطلاعاتی علمی و گسترده کارشناسان پلیس فتا استان و ماموران فرماندهی انتظامی داورزن مشخص شد، متهم در شهرستان "سبزوار" سکونت دارد.

با روشن شدن این موضوع فرماندهی انتظامی شهرستان "سبزوار" وارد عمل شد و در عملیاتی که کمتر از ۳ ساعت با دستورات تخصصی مراجع قضائی به طول انجامید متهم ۲۳ ساله با اقدام های گسترده اطلاعاتی این فرماندهی ردزنی و دستگیر شد.

اعترافات اولیه متهم حاکی از آن بود کلیپ تهیه شده از کودک ۱۲ ساله مربوط به تابستان ۱۳۹۹ بوده و بنابر اظهارات متهم صرفا برای سرگرمی و جلب توجه چند ساعت قبل از دستگیری اش در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش متهم با انتقال از شهرستان "سبزوار" به "داورزن" برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز