خبرگزاری کار ایران

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۰۵

جلسه فوق‌العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران به اورژانس کرونای این مرکز به دستور و ریاست دکتر ولایتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری، جلسه فوق العاده علمی با هدف بررسی و  بسیج هر چه بیشتر امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه خدمات حداکثری درمانی به هموطنان تشکیل شد.

در این جلسه و با حضور معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بیمارستان راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و متناسب با شرایط جدید به کلیه مراجعه کنندگان بررسی شد.

ولایتی ضمن تاکید بر بهره‌برداری حداکثری از امکانات موجود، تاکید کرد: از ابتدای آغاز شیوع کرونا تا کنون بیمارستان مسیح دانشوری با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس اقدام و تلاش نمود و در حال حاضر هم باید با  تمام تلاش و همراهی کادر درمانی بیمارستان بر این مهم تمرکز داشت که حتی الامکان هیچ مراجعه‌کننده‌ای بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند و دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزانه و مجدانه، مقاومت، ایستادگی و مجاهدت کردند، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز