خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله سنگین مرفین در میناب

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۱۰

با هوشیاری و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب قاچاقچیان در انتقال ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین در استان ناکام ماندند.

به گزارش ایلنا، سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر مرفین که به صورت ترانزیت فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیون بونکر گاز مشکوک و بلافاصله خودروها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: پس از تلاش بی وقفه وبرش انتهای بونکر یکی از کامیون ها  ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز بسیار ماهرانه در انتهای کامیون جاساز شده بود، کشف و ۲ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: بنا به اظهار قاچاقچیان دستگیر شده مواد مخدر کشف شده از مرزهای شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال به عسلویه استان بوشهر را داشتند که با هوشیاری و تلاش پلیس در انتقال این محموله سنگین و کم نظیر در کشور، ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهمان، تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز