خبرگزاری کار ایران

حریق در کارخانه ١٠٠٠ متری تولید گونی و نخ پلاستیکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۸۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارخانه تولید گونی و نخ پلاستیکی خبر داد.

 جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١۴:۴٠ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، سه راه سیمان، محله زمان آباد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک کارخانه‌ای بود که در زمینه تولید گونی و نخ‌های نایلونی پلاستیکی فعالیت می‌کرد. این محل حدود ١٠٠٠متر وسعت داشت که حدود ۴٠٠ متر از آن مسقف بود. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تمام این کارگاه شعله‌ور بود و بخش‌های کوچکی از محوطه که سقف‌های شیروانی داشت در حد تخریب شدن، تغییر شکل داده بود، همچنین بخشی از دیوار و سقف سوله اصلی نیز فرم خود را از دست داده بود و در آستانه ریزش بود. 

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کرده و توانستند به کانون اصلی حریق دسترسی پیدا کنند. این حادثه مصدومی نداشت اما خسارات مالی بسیاری به جا گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز