خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

ضرورت استفاده از ارزش افزوده برای اشتغالزایی در روستاهای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۹۸

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در روستاها گفت: بایستی از ظرفیت های موجود به ویژه ارزش افزوده برای ایجاد اشتغال در روستاها استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ شکراله حسن بیگی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به طرح هادی روستای مهر آذین ملارد اظهار داشت: اختلافاتی در مورد محدوده طرح هادی روستایی میان دو روستای مهر آذین و ویلادشت ملارد وجود دارد که سبب اعتراضاتی شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اختلافات پیش آمده موضوع در حوزه سیاسی و تقسیمات کشوری بررسی می شود تا حقوق مردم اعاده شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه با توجه به لزوم توجه به روستاها خاطرنشان کرد: اشتغال در روستاها اهمیت دارد و بایستی از ظرفیت های موجود به ویژه ارزش افزوده برای ایجاد اشتغال در روستاها استفاده کنیم.
 
حسن بیگی سپس گفت: در اجرای سند اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای استان تهران از ظرفیت دانشگاه ها استفاده شود تا ماهیت روستاها در استان حفظ شود.
 
در پایان مقرر شد موضوع طرح هادی روستای مهرآذین در حوزه معاونت سیاسی بررسی و نتیجه به عنوان مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی اجرایی شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز