خبرگزاری کار ایران

تمدید تعطیلی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ به مدت یک هفته/ ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۳۷۶

علی رغم پایان محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی دوهفته‌ای صنوف پایتخت، فقط صنوف گروه‌های شغلی ۱ و۲ مجوز فعالیت و گروه‌های ۳ و ۴ شهر تهران به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تصویب سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران تصویب شد علیرغم پایان محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی دوهفته‌ای صنوف تا کنترل بهتر وضعیت بیماری، همچنان فقط صنوف گروه‌های شغلی ۱ و۲ مجوز فعالیت داشته باشند. 

بنا بر این گزارش، بر اساس این مصوبه مقرر شد تا به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه‌های ۳ و ۴ که شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و… است تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل شوند. 

در این گزارش آمده است، کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا بهبود وضعیت کرونایی در شهر تهران تعطیل است. 

گفتنی است، تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز ۱۵آذر ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد. 

در این گزارش اشاره شده است، فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز