خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ به ایلنا خبر داد:

انهدام ۲۵ باند خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۵۶

رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری و انهدام ۲۵ گروه فعال در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد.

سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وقوع جرائم و شایعات مرتبط با کرونا در فضای مجازی گفت: در حال حاضر با توجه به برخوردهای فراوانی که در این مدت صورت گرفته است و همچنین نظارت‌هایی که از سوی پلیس فتا بر این فضا شده است، خوشبختانه بحث شایعات مرتبط با کرونا در فضای مجازی بسیار کمتر شده است.

وی ادامه داد: تسلط و کنترل فضای مجازی به طور ویژه نه تنها در دستور کار پلیس فتا بلکه در دستور کار تمامی پلیس‌های تخصصی قرار گرفته است. هر کدام از این پلیس‌های تخصصی به تناسب ماموریتی که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دارند یک بخش یا واحد برای کنترل و رصد فضای مجازی فعال کرده‌اند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اقداماتی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی صورت گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۲۵ گروهی که در فضای مجازی فعال بوده و اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد‌ه‌اند از این افراد نیز مقادیر مختلفی مواد نیز کشف شده است.

سردار رحیمی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده از سوی پلیس‌های تخصصی در فضای مجازی گفت: برخورد با خرید و فروش سلاح، اوباش‌گری و ... توسط پلیس‌های تخصصی در حال انجام است و اقدامات خوبی در این زمینه نیز صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه سه سال از پاکسازی محله شوش و هرندی می‌گذرد، گفت: متاسفانه تا محل و پاتوق‌های فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در این مناطق وجود دارد مشکل این مناطق حل نمی‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همین الان با اینکه پلیس کامل این مناطق را پاکسازی کرده است اما هنوز خانه‌هایی در این مناطق وجود دارد که توزیع و مصرف مواد مخدر در آنها صورت می‌گیرد و هنوز هیچ اتفاقی از سوی دستگاه‌های متولی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز