خبرگزاری کار ایران

در ادامه مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان صورت گرفت؛

توزیع ۵ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در محله هرندی تهران توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۸۹۵

​در ادامه مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و در راستای کمک‌های معیشتی بنیاد احسان با مشارکت گروه‌های جهادی در محله شهید هرندی تهران ۵ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در میان خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان و در راستای کمک‌های معیشتی بنیاد احسان با مشارکت گروه‌های جهادی در محله شهید هرندی تهران ۵ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در میان خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد. 

معاون اجتماعی بنیاد احسان در خصوص این طرح گفت: توزیع کمک‌های بنیاد احسان به مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در مراحل مختلف رزمایش‌های همدلی و احسان از دیروز ۹ آذر آغاز شده است و اکنون به توزیع بسته‌های پروتئیتی در قالب گوشت مرغ برای خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت محله شهید هرندی تهران رسیده است. 

در همین رویداد مسئول قرارگاه جهادی بنیاد احسان محله هرندی گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، خانواده‌های ساکن محله هرندی توان خرید گوشت مرغ را ندارند چرا که در تهیه‌ی امکانات اولیه‌ی زندگی خود دچار مشکل هستند و این حرکت می‌تواند در تامین نیازهای علی با این حال حرکت بسیار مؤثری است و مقداری دغدغه ذهنی آن‌ها را کم می‌کند. 

از امروز توزیع ۵ تن مرغ به درب خانه‌های خانوارهای کم‌برخوردار آغاز شده است. این اقلام به دست خانواده‌های شناسایی شده در طرح غربالگری خانه به خانه کرونا که در ۵ پهنه محله هرندی انجام شده است می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز