خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی به ایلنا خبر داد:

کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی از ۷ هزار شهروند توسط متصدی پمپ بنزین

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۸۳۶

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف باند کلاهبرداری با استفاده از دستگاه کارت‌خوان به ارزش ۴ میلیارد ریال و دستگیری پنج نفر، خبر داد.

مسعود خرم نیا در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در پی پرونده های واصله در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان در سطح استان رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها و اقدامات فنی صورت گرفته، مشخص شد تمام مالباختگان به یکی از پمپ بنزین های سطح شهر مراجعه و کارت بانکی خود را جهت پرداخت وجه، در اختیار متصدی پمپ بنزین قرار داده و یکی از متصدیان به صورت حرفه ای اقدام به کپی برداری و با استفاده از دستگاه کارت‌خوان اطلاعات کارت بانکی 7 هزار و 200 نفر از مراجعان، انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ 4 میلیارد ریال از حساب مالباختگان به صورت خرید از دستگاه پوز در استان های دیگر برداشت شده است، تصریح کرد : در این رابطه 5 نفر از اعضای باند در استان‌های مختلف شناسایی و پس از دستگیری با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: اکثر مشکلات در این خصوص ناشی از افشای رمز توسط صاحبان کارت‌های بانکی است و در هنگام خرید، عملیات پرداخت باید توسط خود مشتریان صورت گرفته و فروشندگان موظفند دستگاه کارت‌خوان را در اختیار و دید مشتریان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز