خبرگزاری کار ایران

معصومی به ایلنا خبر داد:

برنامه پویش «افطار با کتاب» در آذربایجان غربی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۷۸

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش «افطار با کتاب» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی در گفت وگو با ایلنا، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان پویش «افطار با کتاب» به همت این اداره کل و با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می گردد. 

وی افزود: این پویش شامل معرفی کتاب و قصه‌گویی با موضوع ماه مبارک رمضان و خاطره‌گویی از اولین روزه در قالب فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای است.

معصومی خاطر نشان کرد: حجم فایل ارسالی برای شرکت در این پویش باید کمتر از ۴۰ مگابایت باشد و فیلم باید بصورت افقی تهیه شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد:مهلت شرکت در مسابقه از یکم  تا ۳۱ اردیبهشت ماه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی  www.samakpl.ir  و ثبت نام در سامانه، از بخش مسابقه کتابخوانی فایل خود را بارگذاری نمایید.

به گزارش ایلنا،در این مسابقه به شرکت کنندگان در هر بخش به نفر اول کارت هدیه ۷۰۰هزار تومانی، به نفر دوم کارت هدیه  ۴۰۰ هزار تومانی، به نفر سوم کارت هدیه۲۰۰  هزار تومانی و به نفرات منتخب تا نفر دهم جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان می توانند در صورت هرگونه سئوال با شماره ۳۳۴۸۷۴۳۳-۰۴۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز