خبرگزاری کار ایران

بهترین آژانس مسافرتی ایران کدام است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۴۷

آژانس‌های مسافرتی زیادی در ایران فعالیت می‌کنند که هرکدام‌شان مزایا و معایب خاص خود را دارند. حتی این آژانس‌های مسافرتی در برخی از موارد فقط به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و مثلا فقط بلیط هواپیما صادر می‌کنند.

در سال‌های اخیر آژانس‌های مسافرتی اینترنتی زیادی شکل گرفته‌اند و در عرصه اینترنت فعالیت می‌کنند. اگر می‌خواهید بلیط مناسبی تهیه کنید و به‌دنبال تهیه بلیط هواپیما هستید باید در نظر داشته باشید که خرید بلیط از یک آژانس هواپیمایی معتبر می‌تواند نقش زیادی در سفر شما داشته باشد.

آژانس‌های هوایی معتبر در ایران دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند شما بتوانید ارزان‌ترین بلیط را تهیه کنید و همچنین خدمات پس از فروش خوبی را هم تجربه کنید. برای مثال ممکن است شما بخواهید یک بلیط هواپیما را کنسل کنید و هزینه آن را دریافت کنید. در این شرایط اگر بلیط شما از آژانس هوایی معتبری خریده شده باشد روال‌ کارهای شما آسان‌تر می‌شود و صرفا با مراجعه به پنل کاربری‌تان می‌توانید بلیط خود را کسنل کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن هزینه آن را دریافت کنید. برای این‌که بتوانید خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در علی بابا را انجام دهید باید از تقویم قیمتی علی بابا استفاده کنید.

تقویم قیمتی امکانی است که به شما کمک می‌کند کمترین قیمت بلیط هواپیما را در ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از پروازتان مشاهده کنید و در صورت امکان آن را خریداری کنید.  همان‌طور که گفته شد توصیه می‌‌کنیم که اگر به‌دنبال خرید بلیط‌ هواپیما هستید به سراغ تقویم قیمتی علی‌بابا بروید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط را پیدا کنید. تقویم قیمتی علی‌بابا بیش‌تر برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به یک سفر بروند اما تاریخ صد در صد مشخصی را برای آن درنظر ندارند.

این افراد می‌توانند قیمت‌ بلیط هواپیما را در بازه‌های مختلف زمانی مشاهده کنند. برای مثال فرض کنید که شما می‌خواهید روز سه‌شنبه چند هفته آینده به استانبول سفر کنید در این شرایط می‌توانید حداقل قیمت بلیط هواپیما از ۳ روز قبل تا ۳ روز بعد را مشاهده کنید و در صورت امکان ارزان‌‌ترین بلیط را تهیه کنید.

بهترین آژانس مسافرتی باید دارای امکاناتی باشد تا رفاه مسافران حفظ شود. در ادامه مطلب مهم‌ترین ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی را بررسی کرده‌ایم که مطالعه آن می‌تواند شما را در خرید یاری دهد. همچنین توصیه می‌شود که اگر به‌دنبال بلیط ارزان هواپیما در علی بابا هستید به‌سراغ بلیط‌های چارتری بروید تا بتوانید کمترین هزینه را برای بلیط خود بپردازید.

۱ـ اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آژانس مسافرتی خوب امکان مطلع ساختن مسافران از کاهش قیمت بلیط هواپیما است. البته شما می‌توانید در سایت‌های دیگر به‌صورت دستی هم قیمت بلیط را بررسی کنید اما باید در هر لحظه قیمت بلیط را چک کنید که اصلا کار خوشایندی نیست. در نظر داشته باشید که فقط قیمت بلیط‌های چارتری کاهش پیدا می‌کند و بلیط‌های سیستمی دارای قیمتی یکسان در تمامی بازه‌های زمانی هستند. تمامی وب‌ سایت‌های معتبر قیمت بلیط‌های سیستمی را به‌صورت یکسان ارائه می‌دهند. اما قضیه در مورد بلیط‌های چارتری کاملا فرق می‌کند و شما باید در بازه زمانی سفرتان هم دقت کافی را داشته باشید. حتی بلیط‌های چارتری هم در زمان‌های خاص مانند عید نوروز دارای افزایش قیمت می‌شوند و شما نمی‌توانید به‌دنبال بلیط ارزان هواپیما در علی بابا باشید.

۲ـ کنسلی بلیط هواپیما و بازگشت هزینه آن

یکی از مزیت‌های بهترین آژانس مسافرتی این است که شما بتوانید در هر زمان که بخواهید بلیط خود را برگشت. دهید. در ادامه به بررسی نرخ جریمه بلیط هواپیما می‌پردازیم. برای کنسل کردن بلیط هواپیما سیستمی کار ساده‌ای در پیش دارید و فقط با مراجعه به پنل کاربری‌تان می‌توانید بلیط خود را برگشت دهید و پس از کسر هزینه مصوب سازمان هواپیمایی مابقی پول بلیط خود را پس بگیرید.

بهترین آژانس مسافرتی ایران کدام است

اما در مورد بلیط‌های چارتری موضوع فرق می‌کند و کار دشواری را در پیش‌رو دارید. اگر قصد کنسل کردن بلیط هواپیما خود را دارید بهتر است تا ۱۲ ظهر روز قبل از پرواز این کار را انجام دهید. درغیراین‌صورت به احتمال زیاد امکان استرداد بلیط چارتری شما وجود ندارد. حداکثر جریمه‌ی مشخص شده برای بلیط‌های چارتری ۹۵ درصد است که رقم بسیار زیادی است. البته اگر خرید بلیط خود را به‌صورت آنلاین انجام داده‌اید برای استرداد آن باید به پنل کاربری‌تان در وب‌سایت مراجعه کنید و سپس شماره حساب یا شماره کارت‌تان را در پنل کاربری وارد کنید تا پس از مشخص شدن میزان کنسلی بلیط هواپیما، مابقی هزینه‌ی بلیط به شما بازگردد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر سوار هواپیما شدید و به هر علتی پرواز شما لغو شد شرکت هواپیمایی مربوطه موظف است یک پرواز دیگر را به شما معرفی کند و حتی در برخی موارد شرکت هواپیمایی به مسافران هزینه‌‌ای بابت تاخیر هواپیما پرداخت می‌کند و این موضوع مشکلی در پرواز و بلیط هواپیما شما ایجاد نمی‌کند.

کنسلی بلیط هواپیما چارتر چگونه است

 همان‌طور که در موارد بالا مطالعه کردید یک آژانس معتبر باید خدمات پس از فروش مناسبی را برای مشتریان‌اش فراهم کند تا آن‌ها بتوانند یک سفر خاطره‌انگیز را تجربه کنند. اگر می‌خواهید خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در علی بابا را تجربه کنید بهتر است در زمان‌های خلوت به مسافرت بروید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز