خبرگزاری کار ایران

درباره آینده‌ام آخر فصل تصمیم می‌گیرم

آذرباد: در هفته‌های پایانی به دنبال ارتقای جایگاه‌مان هستیم/ صحبت درباره درگیری حامدی فر با رضایی فایده ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۱۴

ذوب آهن با اینکه شرایط حساسی در جدول ندارد اما بازیکن این تیم معتقد است سه هفته پایانی برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، محسن آذرباد مهاجم باتجربه ذوب‌آهن که در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل پس از ۶ سال از مس رفسنجان جدا شد و به جمع ذوبی‌ها پیوست، در این تیم نیز یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب ربیعی به شمار می‌رود و در مدت کوتاهی که به ذوب‌آهن پیوسته، در پست‌های مختلف به کار گرفته شده است.

ذوب آهن در برنامه سه هفته پایانی خود باید با فولاد، صنعت نفت و گل گهر بازی کند.

آذرباد درباره تقابل ذوب آهن در هفته های آخر با دو تیمی که گزینه سقوط هستند، گفت: تیم ما کاری به رتبه تیم‌های حریف ندارد، ما مسیر خودمان را دنبال می‌کنیم، طبق برنامه در همه بازی‌ها با تمام توان به زمین می‌رویم. امتیاز این بازی‌ها در هفته های پیش رو برای ما خیلی واجب است و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم امتیازی از دست بدهیم بلکه برای به دست آوردن امتیاز کامل تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ما در این مقطع یک هدف داریم و آن هم این است از  فرصت باقی مانده استفاده کنیم و به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم و هر سه بازی برای ما مهم است چون به فکر ارتقای جایگاه‌مان در جدول هستیم.

 او در مورد بخشش حامدی فر پس از درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن اظهار داشت: هر دو بازیکنی که درگیر شده بودند به کمیته انضباطی رفتند و خوشبختانه مشکل‌شان حل شد، صحبت کردن درباره این موضوع فایده‌ای ندارد زیرا رای در این باره صادر شده است.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد اتمام قراردادش در پایان فصل و تصمیمش برای آینده گفت: تمرکز ما الآن روی سه بازی آینده است؛ امیدوارم فصل را با رتبه خوبی به پایان برسانیم. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آن موقع در مورد آینده نیز تصمیم خواهم گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز