خبرگزاری کار ایران

۵ پولی که به هیچ وجه نباید بهش دست بزنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۳۸۹

۵ پولی که به هیچ وجه نباید بهش دست بزنید و آن را نگهدارید.

۱.اولین پولی که اصلا نباید حذفش کنید، پول سرگرمی و تفریحتونه: تفریح و سرگرمی علاوه بر عوض کردن روحیه ما، باعث ریکاوری میشن تا کارامونو با انگیزه و دقت بیشتری انجام بدیم. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت به ذهنمون میاد.

۲.سرمایه در گردش کسب و کار: اون میزان نقدینگی هرچند کم که باهاش مواد اولیه میخرید و یا پول خدماتی رو میدید که کسب و کارتون سر پا بمونه رو هرگز دست نزنید، چون اون پول مثل خون توی رگای کسب و کار شماست. 

۳.هزینه آموزش و توسعه: هیچ وقت دست از یادگیری، توسعه و پیشرفت علی رغم تمام هزینه‌هاش برندارید. یادگیری موتور حرکت و رشد شماست و اگه نداشته باشید روند ثابتی رو طی می‌کنید و زندگی و بیزینس ملال‌آور و محکوم به شکستی خواهید داشت. 

۴.هزینه بابت تکنولوژی و به‌روزرسانی تجهیزات: هیچ وقت به تکنولوژی پشت نکنید، هرچقدر هم که گرون باشه. تکنولوژی به همراه خودش بهره‌وری، بهینگی به صورت مستقیم و تفکر تغییر و رشد به صورت غیرمستقیم به کسب و کار شما تزریق می‌کنه، برای همین، شده وام بگیرید و تجهیزات خودتونو و حتی خودتونو به‌روز کنید. 

۵.تبلیغات: تبلیغات همیشه برای کسب و کار شما نیازه. کسی هست توی جهان اپل و کوکاکولا رو نشناسه؟ ولی با این وجود این کسب و کارها روزانه تبلیغات گسترده می‌کنن.  تبلیغات برای افزایش فروش، آگاهی از برند، قرار گرفتن در قسمت فعال حافظه مخاطب و ... نیازه. فکر نکنید حتما باید هزینه خیلی هنگفتی برای تبلیغات کنار بذارید. پیج‌ها و کانال‌هایی هستن که با زیر 100 هزار تومن میتونید بیزینستونو توش تبلیغ کنید. و در معرض دید چندین هزار نفر قرار بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز