خبرگزاری کار ایران

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد؛

افزایش 90 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۷۰

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش 90 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش ایلنا، طف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماهه گذشته 8 هزار و 771 نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که 4 هزار و627 نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش 90 درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 163 نفر ایرانی و 8 هزار و608 نفر نیز مسافران خارجی است، تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سواردر 1 ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را 163 نفر برشمرد و گفت: در مدت یاد شده  4 هزار و107 نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده اند.

بابایی در 1ماهه گذشته از افزایش 103 درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار خبرداد و خاطرنشان کرد:در مدت مشابه سال قبل بیش از 2 هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماهه گذشته این رقم 4 هزار و107 نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماهه گذشته افزایش 95 درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و افزود: در یک ماهه گذشته 4 هزار و501 نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند که در مدت مشابه سال قبل 2هزار و309 نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماهه گذشته به تردد 12 هزار و 234 دستگاه وسیله نقلیه ائم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد 6 هزار و 475 دستگاه وارد و 5 هزار و 759 دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود 12 هزار دستگاه کامیون و 246 دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که 123 دستگاه بود افزایش 52 درصدی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز