خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران مطرح کرد:

درخواست پلیس از خودروسازان برای تجهیز خودروهای داخلی به ردیاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۲۵

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با تاکید بر این که تولید برخی خودروهای داخلی که امنیت و ایمنی لازم را ندارند، متوقف شده است، گفت: از خودروسازان خواسته‌ایم که خودروهای داخلی را به ردیاب مجهز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم، طی چند روز گذشته با هماهنگی مرجع قضایی اقدام به دستگیری سارقان، مالخرها و سایر افرادی که در سرقت خودروها و محتویات آن نقش دارند، کرده‌ایم که در این راستا ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند. 

وی افزود: طی یک هفته گذشته از این سارقان و مالخرها، تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه دزدی لوازم خودرو، کشف و ضبط شده است. در راستای تشدید برخورد با سارقان و مالخرها، طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است که در یک هفته اخیر تمرکز خود را بر دستگیری سارقان و مالخرهای خودرو و لوازم داخلی خودرو گذاشتیم. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای امنیت و ایمنی خودروهای تولید داخل، اظهار داشت: در جلسات مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار محترم تهران هم حضور پیدا می‌کنند، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره ایمنی و امنیت خودروهای داخلی مطرح می‌کنیم تا خودروسازان معایب تولیدات خود را برطرف کنند. 

وی با بیان این که تولید برخی خودروهای داخلی که امنیت و ایمنی لازم را ندارند، متوقف شده است، عنوان کرد: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها، راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد. در همین راستا از خودروسازان خواسته‌ایم که خودروهای داخلی را به ردیاب مجهز کنند.

ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در پلیس آگاهی و سایر یگان‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به صورت روزانه از صنوف و پاتوق‌های احتمالی مالخرها سرکشی می‌کنند تا تمام افرادی که به نحوی در چرخه سرقت دست دارند، شناسایی شوند و مورد پیگرد قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز