خبرگزاری کار ایران

بازدید میدانی معاون شهردار تهران از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۸۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، از پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در راستای آسیب‌شناسی وضع موجود پل‌های عابر مکانیزه پایتخت، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از نزدیک وضعیت پل‌های واقع در خیابان‌های انقلاب و دماوند را بررسی کرد.

حق‌بین در جریان بازدید مذکور، وضعیت هفت پل عابر مکانیزه پهنه مرکزی و شرقی تهران را در محله‌هایی همچون تهران نو، میدان امام حسین (ع)، وحیدیه و پل چوبی با همراهی پیمانکاران نگهداشت پل‌های مذکور مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای ساماندهی «پل‌های در اولویت رسیدگی» صادر کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین در جلسه هماهنگی با مدیران سازمان عمرانی مناطق شهر تهران و پیمانکاران نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه، رعایت ملاحظات ایمنی، فعال‌سازی یونیت‌های دارای اختلال عملکرد به‌منظور بهره برداری شهروندان و توجه به مقوله زیبایی بصری پل‌ها را به ترتیب سه گام از برنامه اقدام در حوزه ساماندهی پل‌های مکانیزه برشمرد.

حق‌بین در جلسه مذکور، بازدیدهای سرزده از پل‌های عابر مکانیزه را حائز اهمیت و اجتناب‌ناپذیر دانست و بر ادامه این رویه تاکید کرد. وی در کنار ادامه ارزیابی‌های میدانی حوزه معاونت فنی و عمرانی، خواستار اشراف اطلاعاتی و نظارت مداوم معاونت‌های عمرانی مناطق ۲۲گانه و سازمان عمرانی مناطق شهر تهران بر نحوه عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه سطح شهر شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، فرآیند انتقال مسئولیت حقوقی حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در حال انجام است. با این حال، مسیرهای مختلف نوسازی و رفع ایراد یونیت‌های معیوب با جدیت در دست اقدام قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز