خبرگزاری کار ایران

تهدید ارتش ملی یمن علیه آمریکا و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۵۳

ارتش ملی یمن آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تشدید نظامی بی‌سابقه در صورت ادامه جنگ اسرائیل در نوار غزه تهدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، ارتش ملی یمن آمریکا و رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر عملیات ارتش اسرائیل در نوار غزه ادامه یابد، عملیات نظامی خود را تشدید خواهد کرد. 

« یحیی سریع»، سخنگوی ارتش ملی یمن گفت: «عملیات اجرایی مرحله چهارم را آغاز کرده ایم و در روزهای آینده جزئیات جدیدی از کشتی های متخلفی که ممنوعیت اعلام شده علیه کشتی های مرتبط با اسرائیل را نقض کرده اند، افشا خواهد شد».  

وی افزود: «عملیات بزرگی انجام خواهد شد و نیروهای مسلح برای مرحله پنجم و ششم کاملا مجهز هستند».

سریع ادامه داد: «غزه برای ما خط قرمز است و اهدافی فراتر از تصور دشمن را  هدف قرار می‌دهیم و در مرحله پنجم و ششم اگر دشمن به تجاوزهای خود به غزه ادامه دهد، به شرایطی می‌رسیم که آمریکایی‌ها تصور‌ آن را نمی کنند».

وی تاکید کرد که استراتژی آینده بزرگ است.

سریع گفت: «در بسیج عمومی تعداد بسیار زیادی از مردم یمن آماده نبرد در صورت مداخله زمینی آمریکا یا در صورت باز شدن راه به سمت فلسطین هستند».

وی تاکید کرد که آمریکا در دریای سرخ، دریای عرب، خلیج عدن، باب المندب و اقیانوس هند تحقیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز