خبرگزاری کار ایران

برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۹۶

در اجرای سرفصل‌های آموزشی مدارس استعداهای درخشان، ارزیابی از میزان اثربخشی فرایند آموزش و تجزیه و تحلیل عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان این مدارس، فعالیت «پایش عملکرد یادگیری» دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم (رشته‌های ریاضی ـ فیزیک، ‌علوم تجربی، ادبیات وعلوم انسانی و رشته‌های مهارتی) به شکل هم‌زمان در دو مرحله به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ارتقاء کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ساعت ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز