خبرگزاری کار ایران

نکونام: بازیکنانم بعد از پایان بازی جان نداشتند/ فقط به بازی با فولاد فکر می‎‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۲۳

نکونام بی تمرکزی تیمش را عامل ناکامی استقلال در نیمه اول مقابل ذوب آهن می‌داند.

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته بیست و ششم مقابل ذوب آهن پس از دریافت گل اول موفق شد به بازی برگردد و با گل دقایق پایانی سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند. جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی است و اگر غفلت کنیم، ذوب آهن می‌تواند برای ما دردسرساز شود. در همین مورد و روی یک توپ خیلی ساده، بی‌تمرکز بودیم و متاسفانه گل خوردیم که این اتفاق باعث شد تا بازی برایمان سخت شود. ما به بازی برگشتیم و توانستیم شکل تیم را درست کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم در همان نیمه نخست حداقل یک گل بزنیم و با نتیجه مساوی به رختکن برویم که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: با شروع نیمه دوم سعی کردیم نظم تیمی را حفظ کنیم و خط حمله کار خودش را انجام دهد. موقعیت‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی و کرنر به دست آوردیم و خدا را شکر توانستیم سه بار گل زنی کنیم که یکی از آنها خطای هند بود. حالا اینکه هند بود یا نه را نمی‌دانم چون من هنوز آن صحنه را ندیده‌ام که نظر بدهم. ولی به نظرم خطای هند درست بوده چون آقای کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بودند. ولی تیم ما موقعیت خلق کرد و زمانی که بازی یک بر یک بود، با تعویض‌های ریسکی که انجام دادیم شکل بازی‌مان را هجومی‌تر کردیم.

او ادامه داد: خدا را شکر با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم به بازی برگردیم و برنده از زمین خارج شویم تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. از تمام هوادارانمان تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند، شرمنده آنها نشدیم. خدا را شکر که توانستیم جواب محبتشان را بدهیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز این اتفاق بیفتد. این پیروزی مبارک همه هواداران باشد. آنها از راه‌های دوری آمده بودند و به هتل تیم آمده و با ما و بازیکنان صحبت کردند. من آن هواداران را به جلسه بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند تا وظیفه‌شان را به نحو احسن انجام دهند. این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم. بازیکنان بزرگم با قلب بزرگ، با روح بزرگ توانستند کار بزرگی انجام دهند.

نکونام در مورد داوری بازی بیان کرد: اگر خدایی نکرده داور اشتباه بزرگی انجام بدهد ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. باز هم تکرار می‌کنم، من همیشه بعد از بازی در مورد داوری صحبتم را انجام می‌دهم و دیگر برای من تمام می‌شود، حتی اگر داوری خوب یا بد باشد و یا هر اتفاقی افتاده باشد. این را دیده‌اید و من بعد از بازی صحبتم را می‌کنم، نظرم را می‌دهم و همه چیز تمام می‌شود. با اینکه آقای ناظمی برای تیم من ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت، من باز هم دیروز اعلام کردم که ایشان داور خوبی است و امروز قضاوت فوق‌العاده بی‌نقصی داشت. اگر ایرادی بوده، آن را گفته‌ایم. تعریف و تمجیدی هم که به حق بوده باشد را گفته‌ایم. واقعاً قضاوت این بازی سخت بود، انتقال بازی بین خطوط به حدی سریع بود که با دوندگی خوبی که داور داشت، توانست بازی را کنترل کند. میدانستیم که بازی سختی است و دیروز نیز گفتیم که به تمام داوران اعتماد داریم و امیدواریم که بهترین اتفاق درون زمین رخ بدهد و هر تیمی که لیاقتش را دارد به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی استقلال در مورد تحت فشار قرار گرفتن استقلال پس از پیروزی پرسپولیس، توضیح داد: من قبل از بازی به بازیکنانم صحبت‌هایم را گفته‌ام و در طول هفته نیز صحبت ما فقط تمرکز روی کارمان بوده است. نفرات و بازیکنانی که تیم‌های رقیب دارند را با تیم ما کنار همدیگر بگذارید. ما خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم ما تا به الان باید بهترین باشیم که بوده‌ایم و هستیم.

وی افزود: شما دیدید که برخی از بازیکنان من بعد از پایان بازی جان نداشتند که از روی زمین بلند شوند. ایمان سلیمی را دیدید که مصدوم شد و من صالح حردانی را در پست مدافع وسط به بازی فرستادم. به هر حال این‌ها مواردی است که عاملش، اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده و من نمی‌خواهم دیگر به آن بپردازم. نگاه من به آینده مثبت است و تمرکز ما روی چهار بازی آینده است. هر خوشحالی و شادی که با خانواده داریم، فردا به پایان می‌رسد. قطعاً بازی بعدی ما دشوارتر است. هر چقدر که بازی‌ها رو به جلو می‌رود سخت و سخت‌تر می‌شود.

کونام درباره عملکرد خوب دو بازیکن خارجی تیم خود و البته تاثیر جذب نشدن بازیکنان خارجی مدنظرش در نقل و انتقالات، توضیح داد: ما سعی نکردیم که فقط بازیکن خارجی بگیریم، ما تلاش کردیم تیمی قوی در شان هواداران استقلال داشته باشیم که لیاقت هواداران و این تیم است. شما امروز دیدید که محمدحسین اسلامی چه فوتبالی بازی کرد، من این بازیکنان را دیده و رصد کرده‌ام که به درد ما می‌خوردند. من مهدی‌پور و یامگا را تا آخر فصل ندارم که بازیکنان کلیدی هستند. سیلوا امروز تمرین کرد و ما تصمیم گرفتیم از بین سهرابیان و او یک بازیکن را امروز با خود بیاوریم تا خدایی ناکرده دوباره هر دوی آن‌ها را از دست ندهیم. ما درابتدا و وسط فصل برای این شرایط حرص می‌خوردم و برای استقلال بود.

او درباره درگیری امید حامدی‌فر با رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن در انتهای بازی و نداشتن چشمی و حردانی برای مسابقه آینده نیز گفت: صحنه را ندیدم اما چیزی که به من گفتند این بود که گویا حرکاتی رخ داده که بازیکن ما از پشت سر بازیکن آن‌ها را هل داده و به زمین انداخته است. این ماجرا چیزی است که به من گفته‌اند و راست و دروغ آن را نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در پایان درباره احتمال تغییر ورزشگاه میزبان دیدار با پیکان از دستگردی تهران به شهید آزادگان قزوین یا امام خمینی اراک بیان کرد: فعلا به بازی فولاد فکر می‌کنیم و تمرکز ما روی بازی بعد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز