خبرگزاری کار ایران

تبدیل سواحل مکران به هاب توزیع کالا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۸۲

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حوزه حمل و نقل یکی از مسائل مهم زمان و هزینه‌های حمل است می‌توان از ظرفیت موجود برای تبدیل سواحل مکران به هاب توزیع کالا استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این ایستگاه کنترل دریایی به عنوان پشتیانی از منطقه کوه مبارک را کنترل و پایش تردد شناورهای ورودی و خروجی و تامین ایمنی آنها عنوان کرد.

وی ادامه داد: راستای ارتقای ایمنی تردد دریانوردی، مرکز کنترل و ترافیک دریایی مکران با تامین تجهیزات مخابراتی و نیروی انسانی متخصص به همت اداره کل بنادر و دریانوردی استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ادامه داد: اشتغال یکی از موضوعات اساسی ساحل‌ نشینان به خصوص سواحل مکران به عنوان مرکز بزرگ اقتصادی و هاب انرژی است.

محمدحسینی تختی بیان کرد: منطقه کوه مبارک از نظر وجود مخازن نفتی و پهلوگیری کشتی حامل مواد سوختی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و پشتیبانی از آنها به لحاظ بعد مسافت کوتاهی تا بندر بونجی می‌تواند نقش به‌سزایی در راهبری شناورهای حامل مواد نفتی داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز