خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

600 تن برای تصدی کرسی شوراهای شهر و روستای بهشهر تلاش می کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۵

583 نفر در 3 حوزه شهری و 61 حوزه روستایی برای تصدی کرسی شورهای اسلامی شهر و روستا تلاش می کنند.

فرماندار بهشهر گفت: 583 نفر در 3 حوزه شهری و 61 حوزه روستایی برای تصدی کرسی شورهای اسلامی شهر و روستا تلاش می کنند.

به گزارش ایلنا از بهشهر،محمدتقی نورزاد اظهار داشت: از این تعداد افرادی که ثبت نام کردند 555 تن مرد و بقیه زن هستند.

وی بیان داشت: انتخابات شورای اسلامی شهرستان بهشهر، در 3 حوزه شهری برگزار می شود که در حوزه بهشهر 53 تن، خلیل شهر 29 تن و رستمکلا 28 تن خود را برای رقابت با یکدیگر در انتخابات شورای شهر آماده می کنند.

فرماندار بهشهر افزود: در بخش های مرکزی و یانه سر بهشهر نیز، انتخابات با شرکت داوطلبان شورای روستا برگزار خواهد شد که در بخش مرکزی، 221 تن شامل 209 مرد و 12 زن و در بخش یانسر، 252 تن شامل 249 مرد و 3 زن حضور
دارند.

نورزاد با اشاره به رشد چشمگیر داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در بهشهر اظهار امیدواری کرد: مردم همیشه در صحنه نیز، همانند همیشه حضوری حماسی پای صندوق های رای داشته باشند.

وی در دوره سوم انتخابات شوراها، در برخی از روستاها به دلیل کمبود داوطلب، انتخابات برگزار نشد اما در دوره اخیر و با افزای مشارکت، در تمام 61 روستای واجد شرایط، انتخابات برگزار خواهد شد.

فرمانداربهشهر بر بی طرفی کامل مسوولان برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: به جز برگزاری سالم و بدون تخلف، هیچ دغدغه دیگری نداریم و با تمام توان برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

نورزاد به تشکیل ستاد مبارزه با تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در این ستاد، تمام فعالیت های داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا کنترل و با تخلفات احتمالی آنها برخورد خواهد شد.

وی همچنین از افزایش تعداد اعضای شورای شهر بهشهر از 7 نفر به 9 نفر به دلیل افزایش جمعیت خبر داد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز