خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

نمایشگاه عکاتیسم همزمان با آغاز هفته شیراز آغاز به‌کار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۱

این نمایشگاه که با حمایت بهزیستی فارس، شورای اسلامی استان فارس و همکاری شهرداری ایجاد شده، استفاده از ابزار هنر در مسیری دیگر از مسیرهای حمایت از جامعه است.

شیراز – ایلنا: نمایشگاه عکاتیسم همزمان با آغاز هفته شیراز آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایلنا از شیراز، نمایشگاه عکس «عکاتیسم» در محل نگارخانه آبگینه در شیراز، کار خود را آغاز کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: اینکه یک هنر به مدد جمعی از مردم اینجامعه که نیازمند حمایت هستند، بیاید، کاری ستوده است.

کمال فیروزآبادی افزود: این نمایشگاه که با حمایت بهزیستی فارس، شورای اسلامی استان فارس و همکاری شهرداری ایجاد شده، استفاده از ابزار هنر در مسیری دیگر از مسیرهای حمایت از جامعه است.

وی تاکید کرد: هنرعکاسی، هنری تاثیرگذار به شمار می‌رود که براساس آن عکاس، ابعادی از زندگی و رویدادهای اجتماع را در حوزه‌های مختلف به تصویر کشیده و نظر مخاطب را به آن جلب می‌کند.

فیروزآبادی باتاکید برلزوم حمایت از تمام گروه‌های نیازمند حمایت در جامعه، ‌ گفت: مردم فارس و شیراز همواره در انجام امور خیر پیشتاز بوده‌اند و اکنون هم در ایجاد فرصتی دوباره برای کودکانی که در کنار مشکل و ضعفی که دارند، حتما دارای توانمندی‌هایی نیز هستند، عکاسان و خبرنگاران پیشقدم شده‌اند و به حتم همراهی شهروندان شیراز را هم در ادامه همراه خود خواهند داشت.
گفتنی است، ‌ عکاتیسم، نمایشگاهی از آثار عکس الهه بهرامی‌راد و رضا بعیدی، است که در سایت مطبوعات فارس، به فعالیت حرفه‌ای در زمینه عکاسی و خبرنگاری مشغول هستند.

این نمایشگاه حاوی ۴۰ تابلو از عکس‌های گرفته شده در رویدادهای مختلف اجتماعی نظیر عزاداری اباعبدالله در خرم‌آباد، ‌ رویدادهای جاری روز و مناظر و دیدنی‌های جامعه هندوستان.

عکاتیسم به مدت سه روز در نگارخانه آبگینه شیراز واقع در بلوار شهید چمران پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود و عواید حاصل از برپایی این نمایشگاه در مسیر حمایت از کودکان مبتلا به اوتیسم، صرف و هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز