خبرگزاری کار ایران

اوسمار: کارت گرفتن از نظر روحی به تیم فشار می‌آورد/ احساس خوبی در پرسپولیس دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۷۰

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس معتقد است هوادار تیم با کیفیتی است ولی مقابل آن‌ها به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: به اواخر لیگ رسیدیم و چهار بازی آخر خیلی حساس است. در سه بازی اخیر بازی‌های دشواری داشتیم و یار کم داشتیم و بازی‌ها احساسی بود، با تمام این حساسیت‌ها و بازی‌های سختی که داشتیم، بازیکنان با شرایط سخت خودشان را خوب وفق دادند و نمایش خوبی را ارائه کردند.

او در مورد تیم هوادار گفت: آن‌ها در 7 بازی اخیر بدون باخت بودند، در آخرین بازی مقابل ملوان بازی کردند، جایی که بازی کردن خیلی سخت است اما آن‌ها خیلی خوب بازی کردند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت و هوادار هم خوب بازی می‌کند. استادیوم دستگردی زمین خوبی است و هوادار هم تیمی است که با سیستم‌های مختلف بازی می‌کند و امیدوارم بازی خوبی باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج شدن بازیکنان این تیم در هفته های اخیر بیان کرد: نمی‌شود جلوی این را گرفت که بازیکن درگیری در داخل بازی نداشته باشد. البته کارت گرفتن از نظر روحی به تیم فشار می‌آورد، اما خود بچه‌ها روی این کار می‌کنند که در عین حال که جنگندگی دارند، بتوانند خودشان را کنترل کنند.

وی افزود: بعضی موارد خارج از قدرت سرمربی است و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سرپرست هستند. ما و بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم که تمرکزمان روی بازی باشد. ما دوست داریم کار تکنیکی و استراتژی خودمان را خوب انجام دهیم و در بازی فردا برنده شویم.

اوسمار در پاسخ به سوالی در مورد کم بازی کردن هنانوف و امکان کاهش سهمیه خارجی این تیم گفت: سوال خوبی بود. من نمی‌دانم قانون 60 درصد چطوری است؟ آیا شامل یک بازیکن می‌شود یا همه؟ ممکن است بازیکن مشکل تاکتیکی یا مصدومیت داشته باشد، آیا درست است که سهمیه تیم به این خاطر از بین برود؟ در صورتی که تیم سهمیه اش از این بابت از بین برود، ناحق است. چون شاید بازیکن مصدوم شود و فصل را از دست بدهد. وقتی این فصل تمام می‌شود، دیگر ربطی به فصل بعد ندارد. یک فصل با فصل دیگر کاملا متفاوت است.

اوسمار در مورد عدم جذابیت فوتبال در لیگ ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم برمی‌گردد به تاکتیک و تکنیک سرمربیان و البته فرهنگ فوتبالی که از قبل بوده. فصل پیش هم بازی‌های مهمی بود که پرگل شد. خیلی بستگی دارد به سرمربی که بخواهد تیمش را هجومی ببندد یا دفاعی.

وی در مورد وابستگی پرسپولیس به اورونوف در بازی‌های اخیر بیان کرد: همه باهم کمک می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم، همه کمک می‌کنند و شاید فقط یک نفر دیده می‌شود.

او در مورد آینده‌اش با پرسپولیس گفت: احساس خوبی در پرسپولیس دارم و پرسپولیس را دوست دارم. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ارتباط خوبی با من دارند و نتایج خوبی می‌گیریم و دوست دارم اینجا بمانم. باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود. ما صحبت کردیم اما تمرکزمان روی این چهار بازی است که نتایج خوبی بگیریم. صحبت‌هایی انجام دادیم اما بقیه دست باشگاه است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز