خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان:

نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

کد خبر : ۶۵۰۰۱

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر به همت كانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) اولین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی با عنوان"بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

ایلنا - کاشان: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر به همت كانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) اولین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی با عنوان"بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه با همکاری مراكز فنی و حرفه ای و كارو دانش و دانشكده فنی دخترانه فدك در محل دائمی نمایشگاههای دانشگاه در چندین غرفه انواع پوشش اسلامی و حجاب بانوان ارائه می شود.

« محمدشریف زارعی»  اظهار داشت: نمایش مد و لباس، برش، دوخت و دوزلباس، غرفه های لباس محلی، رنگرزی سنتی پارچهو مرسولات فرهنگی در طرح و انواع مختلف به همراه طرح صدف (با نمایش زنده لباس اسلامی) از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع چادر و مانتو در مدل و طرحهای مختلف و البسه حجاب با تخفیف 10 تا 30 درصد به فروش می رسد.

این نمایشگاه با رویكرد پوشش، عفاف و حجاب از هفتم ماه جاری شروع و تا 13 اردیبهشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

اجراء مراسم افتتاحیه و حركت نمادین دختران حافظ حجاب از درب ورودی دانشگاه تا محل برگزاری نمایشگاه و برگزاری مراسم نمایش زنده لباس اسلامی ویژه بانوان در تالار آزادی این دانشگاه از دیگر برنامه های مراسم گشایش این نمایشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز