خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در اجتماع مردم هفتگل:

پیغام می فرستند اگر به برخی سخنان خود ادامه دهی با تو برخورد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۰

پیغام می فرستند كه اگر به برخی سخنان خود ادامه دهی با تو برخورد می کنیم؛ شما در برابر اراده ملت ایران به حساب نمی آیید؛ این ملت در برابر بزرگترین مستکبران، ایستاده و بر دهان آنان زد؛ شما که جای خود دارید و اگر هر گوشه‌ای از پرونده‌تان آشكار شود، جایی در بین ملت نخواهید داشت.

رییس جمهور گفت: اینکه عده‌ای برای خود حق بیشتری قائل شده و خود را صاحب اختیار مردم بدانند و با دسته بازی و ایجاد گروه تصور کنند که همه باید تلاش کنند تا امکانات در اختیار عده‌ای خاص باشد، اشتباه و خلاف عدالت است.

محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در اجتماع مردم شهرستان هفتگل مردم این شهرستان را انسان‌هایی نجیب، پاک، صمیمی و خستگی‌ناپذیر توصیف کرد که همواره در خدمت عزت و پیشرفت ایران و صیانت از شرف و استقلال کشور تلاش کرده اند و گفت: اندیشه و افق نگاه مردم این شهرستان بسیار بالاست و ملت ایران از مردم این خطه جز خوبی، بزرگواری، کرامت، عزت نفس و مفید بودن چیزی در خاطر ندارد.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز همه در سراسر این سرزمین نورانی باید دست به دست هم داده و کشور را آن طور که شایسته ایران و مسئولیت‌های ملت است، بسازیم، اظهار داشت: خداوند نعمت‌های زیادی به ملت ایران عطا کرده است؛ ایمان، فرهنگ، عشق به پیامبر و آل پیامبر(ص)، توحید، عزت، استقلال، سرزمین وسیع با امکانات و منابع نامحدود، استعدادهای شگرف انسانی و اندیشه‌های بلند نعمات بی‌بدیل الهی به ملت ایران هستند.

احمدی نژاد تصریح کرد: به عنوان کسی که اکثر نقاط دنیا و ملت‌ها را دیده می‌گویم که ویژگی‌ها و توانمندی‌های ملت ایران بی‌نظیر و یگانه است.

رییس جمهور در ادامه سفر استانی خود به استان خوزستان در جمع مردم هفتگل، با بیان اینکه در نقطه مقابل نعمت‌های الهی، مسئولیت تاریخی و آرمانی بزرگی به عهده ملت ایران قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: این مسئولیت دو وجه دارد كه اول پیشرفت، ساختن، آبادانی، عزت و اعتلای فرهنگ و یاد و نام ایران است و ملت ایران شایستگی و توانایی انجام آن را دارد.

 احمدی نژاد کفت: باید جامعه الگو را با کار و تلاش ملت در این سرزمین پایه‌ریزی کنیم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران هزاران سال به دنبال توحید و عدالت بوده است، اظهار داشت: آرزوی برپایی حکومت نبوی و علوی که از آرزوهای تاریخی مردم این سرزمین است، باید محقق شده و ملت در جهت رسیدن به آن تلاش کنند؛ باید چهره، رفتار، اندیشه‌ها و عمق دل آحاد ملت تبدیل به رفتار علوی و نبوی شده و همه چهره ایران بدرخشد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: برپایی عدالت یکی از جلوه‌های رسیدن به حکومت علوی است و براساس آن باید همه جا آباد شده و پیشرفت کند؛ حکومت علوی به معنای آن است که امکانات کشور متعلق به همه ملت است و براساس آن باید اقتصاد و ثروت در اختیار همه مردم باشد.

رییس جمهور افزود: اینکه عده‌ای برای خود حق بیشتری قائل شده و خود را صاحب اختیار مردم بدانند و با دسته بازی و ایجاد گروه تصور کنند که همه باید تلاش کنند تا امکانات در اختیار عده‌ای خاص باشد، اشتباه است، عدالت در جامعه باید به گونه‌ای باشد که همه در رشد و پیشرفت کشور خود را سهیم و صاحب بدانند.

احمدی نژاد با بیان اینکه در ابتدای راه هستیم و باید در جهت ساختن و آبادانی کشور، بیش از این تلاش کنیم، تصریح کرد: در جامعه علوی نباید تبعیض و ظلم باشد و باید تلاش کنیم تا اینها برطرف شود و این مسئولیت امروز ماست که همه باید در مسیر آن تلاش کنیم.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایجاد شده تا در برابر ظالمان داخلی و خارجی سکوت نکند، گفت: عده‌ای به بنده خُرده می‌گیرند که چرا در سخنان خود در میان مردم توقع آنها را بالا می‌برید که در پاسخ آنها باید بگویم ما رییس‌جمهور شدیم که در مقابل تبعیض، فساد، غارتگری و نامردی‌ها بایستیم؛ ما می‌خواهیم ثروت در کشور عادلانه تقسیم شود.

احمدی نژاد با بیان اینکه عده‌ای هستند که تصور می‌کنند تنها خودشان می‌فهمند و باید هر کاری که درست می‌دانند، انجام دهند، تصریح کرد: دولت تا پای جان در خدمت انقلاب، عدالت، راه امام و ولایت ایستاده است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه عده‌ای به دولت اعلام می‌کنند که در ماه‌های آخر عمر دولت نیازی به انجام سفر و کار و تلاش نیست، تصریح کرد: روز اول و آخر کار هیچ تفاوتی با هم ندارد، اگر در هر مرحله بتوانیم کاری انجام دهیم و مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنیم، باید آن را به اجرا برسانیم.

احمدی نژاد با تأکید بر اینکه باید عدالت را برقرار و ظلم را از کشور ریشه‌کن کنیم، گفت: باید راه نورانی امام راحل و ولایت با قدرت ادامه یابد و در میان مردم هفتگل اعلام می‌کنم که هزاران احمدی‌نژاد فدای یک قطره عدالت و یك تار موی سر ملت ایران.

رییس جمهور با اشاره به اینکه برخی به وی پیغام می فرستند كه اگر به برخی سخنان خود ادامه دهی با تو برخورد می کنیم، خطاب به آنان تصریح كرد: شما در برابر اراده ملت ایران به حساب نمی آیید؛ این ملت در برابر بزرگترین مستکبران، ایستاده و بر دهان آنان زد؛ شما که جای خود دارید و اگر هر گوشه‌ای از پرونده‌تان آشكار شود، جایی در بین ملت نخواهید داشت.

احمدی نژاد با تاكید بر اینکه ساختن ایران آرمانی و انقلابی شدنی است، گفت: از سویی دیگر باید ملت ایران در سطح جهان پرچم توحید و عدالت را برافراشته نگه دارد که در غیر این صورت قدرت‌های مستکبر ملت‌ها را خواهند بلعید.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز ملت‌ها بی‌پناه بوده و به دنبال تکیه‌گاه و نقطه اتکاء می‌گردند، به استقبال مردم ونزوئلا از هیأت ایرانی شرکت‌کننده در مراسم تحلیف رییس‌جمهور جدید این کشور با شعار زنده‌باد ایران، اشاره کرد و گفت: امروز ظلم در جهان همه‌گیر است و دشمنان به بهانه‌ها و فشارهای گوناگون با ایجاد جنگ و تفرقه می‌خواهند ملت‌ها را غارت کرده و ثروت آنان را ببلعند که باید همه کشورها با همکاری در برابر آنها بایستد.

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران با هماهنگی یکدیگر مشکلاتی را برای این مردم ایجاد کرده و به ملت ایران فشار آورده‌اند، تأکید کرد: باید در برابر آنها ایستاد و حق را از چنگالشان بیرون کشید.

رییس جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران تصریح کرد: شما قادر نیستید در برابر حرکت ملت ایران بایستید، چرا که این ملت با وحدت، همدلی، کار و تلاش، اهداف خود را محقق کرده و هیچ ارزشی برای تهدیدها و فشارهای شما قائل نیست.

احمدی نژاد با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند که ملت از شعارهای انقلابی فاصله گرفته است، اظهار داشت: نباید هیچ‌کس تصور کند که دیگر نیازی به شعارهای انقلاب نداریم، چرا که هنوز در اول راه هستیم و باید در جهت اجرای عدالت تلاش کنیم.

رییس جمهور گفت: به دنیا اعلام می‌کنم که ملت ایران چندین هزار سال تاریخ دارد و از موانع داخلی و مستکبران خارجی به فضل الهی عبور خواهد کرد؛ به توانمندی‌های ملت ایران ایمان داشته و به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

رییس جمهور در پایان سخنان خود با اشاره مصوبات گذشته هیأت دولت در خصوص شهرستان هفتگل گفت: در جهت پیشرفت این شهرستان خدماتی انجام شده و امروز در جلسه هیأت دولت در خصوص موانع موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز