خبرگزاری کار ایران

واکنش اعتراضی خبرنگاران در شیراز به یک خبر؛

تکذیب خبر حمایت خبرنگاران شیرازی از یک کاندیدای شورا

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۹

خبرنگاران فعال در رسانه‌های شیراز و استان فارس، خبر منتشر شده توسط یک سایت خبری مبنی بر حمایت فعالان رسانه‌ای از یک داوطلب عضویت در شورای شهر شیراز را تکذیب کردند.

شیراز – ایلنا: خبرنگاران فعال در رسانه‌های شیراز و استان فارس، خبر منتشر شده توسط یک سایت خبری مبنی بر حمایت فعالان رسانه‌ای از یک داوطلب عضویت در شورای شهر شیراز را تکذیب کردند.

به گزارش ایلنا از شیراز، خبرنگار روزنامه اطلاعات در استان فارس امروز در این خصوص گفت: در این هفته از خبرنگاران دعوت شد تا در جلسه‌ همفکری با فردی به‌نام محمد صادق افراسیابی که بعدا عنوان کرد معاون اداره کل ارشاد تهران است، شرکت کنند.

علی‌رضا فرضی‌دیری افزود: در آن جلسه فرد مورد نظر مطالبی عنوان کرد که جنبه خبری داشت اما خبرنگاران از انعکاس اخبار آن جلسه به‌دلیل وجود شائبه داوطلب بودن وی در شورای شهر، امتناع کردند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از خبرنگاران در آن جلسه انتقادی از مسئولان و فعالیت‌های فرهنگی شیراز یا فارس نکرد و هیچ موضوعی در خصوص حمایت از فرد یا گروهی خاص مطرح نشد.

فرضی تصریح کرد: متاسفانه این مسایل از سوی برخی کاندیدا‌ها و داوطلبان حضور در شورا، مورد سوءاستفاده قرار گرفته و می‌گیرد ولی خوشبختانه خبرنگاران فعال در این استان، هوشیار بوده و ورود به مسایل تبلیغاتی آنهم زودهنگام را به مصلحت فعالیت حرفه‌ای خود نمی‌دانند.

خبرنگار خبرگزاری مهر نیز که در جلسه مورد طرح حضور داشته، ‌ هرگونه حمایتی از سوی خبرنگاران در شیراز از کاندید یا داوطلب خاصی را تکذیب و تاکید کرد: در آن جلسه هیچ موضوعی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شیراز که جنبه انتقادی داشته باشد مطرح نشد.

هادی فتحی تاکید کرد: فرد مورد نظر که عنوان شده خبرنگاران از وی حمایت کرده‌اند، با هر عنوانی باید این موضوع را رسما تکذیب کند.

به گزارش ایلنا خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا، ایلنا، فارس، آریا، سینا و... و روزنامه‌های خبرجنوب، عصر مردم، ابتکار، افسانه، سبحان و نیم‌نگاه و سایت مطبوعات فارس نیز هرگونه حمایتی از فردی خاص و خبر منتشره ذکر شده را تکذیب کردند.
گفتنی است براساس خبر انعکاس یافته دریکی از سایت‌های خبری به نقل از جلسه مذکور، عنوان شده بود که خبرنگاران فارس با انتقاد از وضعیت فرهنگی، اجتماعی شهر شیراز خواهان کاندیداتوری محمد صادق افراسیابی شده‌اند، که این موضوع توسط خبرنگاران فعال استان فارس و شهر شهر تکذیب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز